Daca ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigură în primul rând ca nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Conditii generale de acceptare a unui produs in garantie:
1. Sunt acceptate in service numai produsele originale Trivas Grup (atentie – pe piata sunt si articole termotehnice care seamana foarte mult cu cele comercializate de noi!);
2. Produsul trebuie sa fie insotit de Certificatul de garantie in original, completat, semnat si stampilat de catre firma care l-a vandut/montat;
3. Dovada achizitiei (copie bon fiscal si/sau factura fiscala), din care sa reiasa data cand a fost cumparat;
4. Produsul va fi insotit de toate accesoriile, asa cum a fost comercializat, de preferinta in ambalajul original;
5. Pentru operativitate este necesara o scurta descriere a defectului reclamat.
Nu vor face uzul garantiei produsele care sunt deteriorate fizic, adica indoite, sparte, ori care prezinta interventie mecanica si/sau electrica, desigilari, zgarieturi, urme de var, vopsea, coroziune, rugina, produse incomplete (lipsa subansambluri, suruburi, placi de prindere, borne, cabluri de alimentare etc.) si cele care nu sunt insotite de documentele mai sus amintite.
Foarte important! Va rugam ca inainte de a trimite produsul catre service, sunati la nr. de telefon mentionat in Certificatul de garantie – in foarte multe cazuri problemele aparute pot fi solutionate telefonic.
Perioada de reparatie – garantie/post-garantie – este cuprinsa intre 5 – 30 zile (30 zile – termenul maxim, conform legii). Produsele defecte aflate in garantie vor fi expediate prin servicii de curierat, catre unitatea service mentionata pe Certificatul de garantie. In garantie, daca se constata ca produsul nu este defect, sau defectiunea nu face uzul garantiei, beneficiarul va plati si contravaloarea integrala a transportului (tur-retur / curier). Dacă este vorba de reparatie post-garantie, plata expeditiei (tur-retur) este integral suportatata de client. In acest ultim caz, nu se vor opera interventii la produs pana ce clientul nu va fi informat si isi va da acordul cu privire la costuri.